Топ-10 помилок таргетолога-початківця
Першою і головною помилкою таргетолога-початківця є плутанина сторінок, кабінетів. Коли створюється не бізнес-сторінка, а особистий профіль. І на цю сторінку встановлюється аватарка, додаються друзі, спам. Що в цьому поганого? Висока ймовірність того, що сторінку забанять. До того ж, у таргетолога не вдасться запустити рекламу. Якщо розглядати саме соцмережу Фейсбук, то для проведення реклами в будь-якому випадку знадобиться бізнес-сторінка.
Помилкові цілі – ця помилка на другому місці. Коли є необхідність у трафіку, потрібно вибрати мету та соцмережа сама зробить все, щоб доставити трафік на ваш сайт. Якщо вибрати конверсію у вигляді мети, встановити піксель із налаштованою конверсією, соцмережа оптимізуватиметься під це. А якщо у когось немає сайту, при цьому є бізнес-сторінка або профіль, тоді звертають увагу на залучення. Важливою є також контекстна реклама – без неї не обійтися.
Нерелевантні інтереси, використання кастомних аудиторій та автомісць розміщення
Наприклад, Фейсбук радить застосовувати автоматичні місця для розміщення реклами. У той же час соцмережа відкручуватиме рекламу там, де вважає це за потрібне. Існують оптимізації під певний ряд цілей, однак у деяких плейсментах реклама буде відображатися дещо інакше, ніж хотілося б. Бажано використовувати один вид плейсменту на одну групу оголошень.
Деякі з таргетологів-початківців використовують свою аудиторію, додаючи інтереси. Виходить, що аудиторію урізають, але потенційного охоплення не відбувається. Цей прийом підходить, коли трафік справді великий, потрібно зменшувати аудиторію. А коли у сайту трафік тисяча відвідувачів за 1 місяць або менше, правильніше провести сегментування цільової аудиторії в СРМ-системі перед тим, як дані опиняться в рекламному кабінеті.
Ще однією поширеною помилкою таргетологів-новачків є той факт, що вони використовують нерелевантні інтереси у великій кількості. При цьому вони забувають врахувати, що іноді й у цільової, й у нецільової аудиторії інтереси бувають одні й самі.
Яких ще помилок слід уникати новачкам?
Найчастіше таргетологи-новачки здійснюють запуск рекламної компанії при використанні одних налаштувань, однієї групи та одного оголошення. У цьому немає тестування аудиторії, перевірки різних гіпотез на початковому етапі. А це не так. На результати тестування впливає бюджет.
Дуже погано, коли відсутній креатив в оголошеннях та варіативність. Погано позначаються на рекламі короткий опис та неякісні картинки. Потрібно протестувати, на яку картинку найкраща реакція. Заздалегідь складно дізнатися, від якого формату оголошення більше користі.
Коли немає заклику до дії та короткий опис – це погано. Потрібно робити розлогі описи, висвітлюючи плюси та закликати до дії. Вкрай рідко в соцмережах може спрацювати короткий текст. Найкраще протестувати різний обсяг тексту. Не можна не сегментувати цільову аудиторію. Тим більше, коли у вас багато товарів у каталозі, є інші сторінки. Найгірше, коли немає аналітики, немає відстеження, звідки заявки прибувають. Для цього налаштовують цілі.
фото із відкритих джерел