У мережі спробують зупинити небезпечний флешмоб

В рамках нової акції, яка отримала певну популярність на YouTube, учасники поїдають капсули прального порошку, публікуючи відео процесу. Пише maximum.fm.

Адміністрація відеохостингу YouTube спробує зупинити флешмоб Tide Pod Challenge, видаливши вже існуючі відеоролики. На них учасники акції показали процес поїдання капсул прального порошку.

«Ми працюємо над тим, щоб оперативно позбутися відео, які порушують нашу політику, – прокоментували представники відеохостингу.

До боротьби з небезпечним флешмобом також приєдналася компанія Procter and Gamble, яка володіє брендом Tide.

За даними Асоціації токсикологічних центрів (AAPCC), в 2016 році було зафіксовано понад 39 випадків поїдання прального порошку підлітками. У 2017 році кількість збільшилася до 53 випадки, а за перші два тижні 2018 року їх нарахували 39.