У Павлограді вирішують проблему з пільговими перевезеннями

Основними критеріями якості надання послуг з пільгового перевезення є кількість скарг, з якими до Павлоградської міської ради звертаються представники пільгових категорій щодо професіоналізму та, не завжди, коректного відношення з боку водіїв.

Ще одна проблема — процедура компенсації перевізникам витрат за пільгові перевезення. Перевізники надають цифри щодо кількості перевезень, які жодним чином не підтверджуються та не мають персоніфікації осіб, яким надано дану послугу. Таким чином, відповідно до діючого Бюджетного законодавства України, розмір виплати компенсації є меншим ніж при розрахунках компенсації за наданими даними перевізниками, тобто в межах відповідних фактичних надходжень з місцевого бюджету.

У місті розглядають можливість впровадження електронної системи контролю кількості здійснених пільгових перевезень з використанням персональних пластикових карток, які містимуть персональні дані пільговика та будуть єдиною підставою для здійснення пільгового перевезення.

А от для таких пільгових категорій, як діти-сироти, діти з багатодітних сімей та діти, відносно яких оформлено піклування (опікунство) будуть видані проїзні квитки учнівського типу, що нададуть змогу безперешкодного проїзду до закладів навчання та на зворотній шлях. У міськраді планують до початку навчального року 2017-2018 рр. підготувати списки дітей, які віднесені до вище зазначених категорій, та навчатимуться в навчальних закладах Павлограду, оскільки на даний час загальна кількість дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей та дітей, відносно яких оформлено піклування (опікунство) складає близько 395 осіб, але не вся кількість фактично користується маршрутками міста чи підпадає під навчальний вік.