Укрзалізниця стабілізувала роботу сервісу онлайн-продажу квитків

Навантаження на онлайн-систему продажу квитків Укрзалізниці зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці було накладено певні обмеження.

Наразі роботу онлайн-системі сервіс стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 години, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнті. Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: 044 591 19 88, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14-00 до 20-00.

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди, Укрзалізниця розпочне призначення додаткових поїздів на період новорічних та різдвяних свят.