“Вартові вічності” стали брендом історичного музею Дніпра (Фото)

Дніпропетровський національний історичний музей імені Дмитра Яворницького презентував власний брендбук. Про це кореспонденту Укрінформу повідомила співробітник музею Олена Нелюб.

“У Дніпропетровському національному історичному музеї імені Д. І. Яворницького знаходиться найбільша колекція кам’яних баб на території сучасної України, вона нараховує 102 одиниці і постійно поповнюється знахідками археологічної експедиції музею. Колекція представляє доволі великий період в історії нашого краю з часів енеоліту до половецьких часів (III тис. до н.е. – XIIІ ст. н.е.). Археологи поділяють кам’яних баб музею на чотири періоди: енеоліт, доба бронзи, скіфський період та часи пізніх кочовиків. Образ баб представлений як центральний у брендбуці музею”, – зазначила Нелюб.

колекція кам’яних баб_Дніпро

За її словами, серед істориків закріпилися декілька метафор щодо кам’яних баб. Їх називають “вартовими вічності” і “мовчазними свідками доби”. У брендбуці вони представлені навпаки, як такі, що все бачили, все чули і про все готові розповісти відвідувачам устами наукових співробітників музею.

колекція кам’яних баб_Дніпро

На думку музейників, саме в цьому полягає соціальна місія музею в сучасному світі – вести комунікацію з суспільством через доступ відвідувачів до колекцій, формувати бачення й розуміння минулого.

колекція кам’яних баб_Дніпро

Зображення нового брендбуку пропонують розміщати на флешках, футболках, чашках, парасольках та інших предметах.