Вчені кажуть, що ми їмо «за компанію»

Спостерігання за тим, як інші люди люблять їсти фрукти і овочі, має потужний ефект. Такий експеримент провели в Університеті Бірмінгема, пише The Daily Mail.

Під час дослідження вчені попросили учасників оцінити різні плакати. Одна група розглядала малюнки, які зображували споживання здорової їжі, інша – плакати, які взагалі не стосувалися харчових продуктів. Піддослідних попросили оцінити свої емоції та спробувати деякі закуски. Серед них, зокрема, були огірки, виноград, печиво та чіпси.

Люди, які не споживають регулярно фрукти і овочі у щоденному раціоні, з’їли більше огірків і винограду. Ті ж, хто постійно харчуються фруктами і овочами, не з’їли більше огірків і винограду, але і не «налягали» на печиво та чіпси.

Цікаво, що більшість людей навіть не знали, що ці два дослідження були пов’язані між собою і не знали, що їх поведінка була змінена під впливом плакатів. На думку вчених, дослідження допоможе сформулювати новий підхід до сприяння здоровому харчуванню.

Джерело life.pravda.com.ua

Добавить комментарий