Як стати SMM-спеціалістом з нуля: покроковий план дій
Мрієте працювати в SMM, але не знаєте, з чого почати? Не хвилюйтеся — стати SMM-спеціалістом можна з нуля. Головне — знати, як правильно рухатися вперед, та мати чіткий план дій. І сьогодні ми розглянемо покрокову інструкцію, як зайти в SMM без досвіду та що потрібно знати.
Крок 1: Зрозумійте Основи SMM
Перший крок — це розібратись, що таке SMM і як він працює. Бо це не просто красиві фото або відео. Це стратегія, яка й допомагає за допомогою ведення соцмереж знаходити бізнесу клієнтів, збільшувати продажі та впізнаваність. До речі, є курс “Комплексний SMM” від Kukurudza, дізнавайся більше на сайті, де можна опанувати всі основи SMM: від контенту до просування. Там ви дізнаєтесь, як створювати дієвий контент (зокрема, stories та відео), віжуал, який продає, як підвищувати охоплення та просувати сторінку за допомогою безплатних і платних методів просування.
Крок 2: Створення контенту
Контент — це те, що робить бренд впізнаваним у соцмережах. Навчіться створювати контент-план, писати цікаві сторітели та тексти, які відображають тон голосу бренду, і розуміти, який контент справді зацікавить вашу аудиторію. Бо лише тоді він буде їй відгукуватись, і вона буде з ним взаємодіяти (поширювати, коментувати).
Крок 3: SMM-дизайн
Важливо не тільки створювати тексти, але й правильно їх подавати візуально. Тому треба вміти створювати стильний дизайн для stories та дописів, розуміти основи SMM-дизайну, щоб вміти керувати увагою аудиторії на слайді. До речі, на курсі від Kukurudza ви теж опануєте цю навичку.
Крок 4: Особистий бренд
Якщо хочете стати експертом в SMM, потрібно розвивати особистий бренд. Бо це допоможе залучати нових клієнтів і формувати своє ім’я як експерта у SMM-галузі.
Крок 5: Відеоконтент
Соцмережі все більше фокусуються на відеоконтенті, особливо на коротких форматах, як-от Reels та TikTok. Тому важливо вміти створювати такі короткі відео. На курсі ви також навчитесь писати сценарії, знімати відео та монтувати його прямо на телефоні.
Крок 6: Просування та таргетинг
Інструменти для просування є як платні, тек безплатні. І потрібно вміти використовувати обидва інструменти: розуміти основи таргетованої реклами, як налаштовувати аудиторії, аналізувати ефективність кампаній, обирати блогерів для просування, давати їм технічне завдання, залучати за допомогою вірального контенту.
Крок 7: Перший клієнт
Один із найголовніших моментів для початківця — це почати співпрацю з першим клієнтом. Його можете взяти по бартеру за відгук або за якусь плату. Але на цьому моменті у вас в пріоритеті має бути саме досвід та кейси, бо коли ви їх створите, зможете оформити портфоліо та демонструвати його вже потенційним клієнтам, до яких підете на повноцінне ведення.
Крок 8: Аналітика та звітність
Робота SMM-спеціаліста — це не лише творчий процес, а й постійний аналіз. Важливо розуміти, які метрики показують ефективність вашої стратегії, та вміти презентувати результати роботи клієнту.
Стати СММ-спеціалістом з нуля — реально, якщо одразу застосовувати набуті знання на практиці і постійно тестувати нові ідеї та формати. А весь цей покроковий план дій ви можете опанувати на курсі “Комплексний SMM” від Kukurudza.
Там ви не лише дізнаватиметесь теорію, а я й одразу застосовуватимете набуті знання на реальних проєктах та кейсах. Ви навчитеся створювати SMM-стратегії, працювати з клієнтами, створювати дієвий контент та навіть запустите свою першу рекламну кампанію. Але головне — отримаєте навички, які зможете одразу застосовувати на практиці.