З 1 жовтня вводяться ID-паспорти: як і де оформити

Паспорт з 14 років, інформація про особу на електронному чіпі, зміна документа – кожні 10 років. З 1 жовтня вводиться новий український паспорт у вигляді ID-картки. Головний мотив – безпека: такі документи найбільш захищені від підробок, ними зможе скористатися тільки власник. Про нововведення розповіли в департаменті економічного розвитку Дніпропетровської ОДА.

«Дніпропетровщина першою в Україні перейшла в електронний формат. Сьогодні жителі регіону можуть отримати у режимі онлайн уже більш ніж 220 адмінпослуг. Наша мета – до кінця року перевести в Інтернет усі популярні послуги. Тепер мешканці мають змогу отримати паспорт у формі ID-картки. У ньому – біометричні дані людини: від відбитків пальців до цифрового фото. Це більш захищені документи», – зазначив голова Дніпропетровської облдержадміністрації Валентин Резніченко.

Паспорт у формі картки видаватиметься громадянам України з 14 років. Строк дії – чотири роки. Після 18-ти документ видаватиметься на 10 років.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

У паспорт буде вмонтований електронний чіп. На ньому – інформація про особу. Аби її скорегувати, новий документ виготовляти не знадобиться. Треба буде лише звернутися до підрозділу міграційної служби.

Тепер не доведеться носити із собою ідентифікаційний код. Його нанесуть на паспорт та запишуть на чіпі.

Коли людині виповниться 18, на чіп документа також запишуть електронний цифровий підпис. Він дозволить у майбутньому користуватися електронними сервісами і отримувати адміністративні послуги, не виходячи з дому.

Інформацію, яка записана на чіп, можна буде зчитати навіть за допомогою сучасного смартфона, завантаживши необхідну програму.

Доступ до паспортних даних фіксуватиме система в автоматичному режимі. Власник зможе безкоштовно дізнатися, хто, коли та на якій підставі переглядав інформацію про нього в реєстрі.

Перший паспорт у формі картки оформлюється лише за місцем проживання.

Жителі Дніпропетровщини можуть подати заяву на оформлення ID-паспорта у Дніпрі, Кривому Розі, Кам’янському, Нікополі, Павлограді, Першотравенську, а також Дніпровському, Новомосковському, Апостолівському, Солонянському, Широківському, Царичанському районах. Адреси підрозділів міграційної служби – тут.

У тих населених пунктах, де на сьогодні немає робочого обладнання, паспорти поки що видаватимуть у паперовому вигляді. Заяву на оформлення паспорта можна подати через Центр надання адміністративних послуг за місцем проживання.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *