Жителям Дніпра держава гарантує право на звернення

Конституція України гарантує всім право направляти індивідуаль­ні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення й дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. На реалізацію цього положення було прийнято Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян».

Зверніть увагу на те, що звернення  адресуються тим органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам,  до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Слідкуйте за нами в Telegram та Viber !

Існують законодавчо встановлені вимоги до оформлення  письмових звернень. Заявники повинні зазначити своє прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, прохання, вимоги, заяви, пропозиції чи скарги. Звернення можна надрукувати або написати від руки розбірливо і чітко, обов’язково підписати та зазначити дату.

 У новій редакції статті 5 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що письмове звернення окрім традиційного надсилання поштою або передання громадянином до відповідного органу, установи може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У такому зверненні теж має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Надсилається  електронне звернення з підписом у вигляді сканкопії або фотокопії з підписом громадянина.

Звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором  (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і не розглядається.

Громадяни, які звертаються до Державної фіскальної служби України  можуть викласти свої звернення через  використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua.

Для прийняття електронних звернень у Дніпропетровському управлінні Офісу великих платників податків ДФС теж облаштована Інтернет-скринька vpp.dnepr.zvernennya@sfs.gov.ua.

Протягом січня-листопада 2018 року  Дніпропетровським управлінням (з урахуванням Криворізького відділення)  розглянуто і надано відповіді на 5 звернень громадян. Основна їх тематика – сплата та нарахування єдиного соціального внеску. Відповіді заявникам були надані у встановлені терміни, повторних звернень не надходило.

Більше на нашому каналі в  YouTube, та на сторінках у  Facebook, Instagram!