Медійники Дніпропетровщини здобули досвід створення та презентації соціальних проєктів

Журналісти та медіа-фахівці Діпропетровської області 19 листопада за допомогою наукової методики моделювання Simulation World – Reality підвищували свої навички презентацій та шукали нові можливості розвитку медіа.

За фабулою моделювання три різних медіа (колишня комунальна газета, незалежний блогер та політичне видання) розробляли концепції соціальних проєктів, які мали презентувати інвесторам та громадськості.

Цікаво, що в своїх пропозиціях учасники вийшли далеко за рамки медіа-діяльності. Артем Россінський, ведучий новин «Інформатор FM» запропонував побудувати новий міст через Дніпро, гроші на який збиралися за допомогою краудфандінгу. Він зміг переконати і заможних людей, і мешканців міста підтримати свій проєкт. А зіткнувшись з кризою, розробив цікаву стратегію виходу з неї, яка передбачала надання інфраструктурному об’єкту нетипових, але, як з’ясувалося, корисних для людей функцій.

Не менш цікавим шляхом пішли керівники двох інших умовних медіа. Ведуча та журналістка 11 каналу Олена Городецька запропонувала створити освітній проєкт «Кому за 45», який згодом трансформувався у соціальну мережу обміну досвідом та здобуття нових навичок. Цей проєкт отримав широку підтримку інших учасників та викликав жваве обговорення.

Журналістка Галина Волк зробила ставку на молодь та її бажання брати більш активну участь у громадському та політичному житті міста. Її проєкт нового громадського руху, навіть втративши підтримку «інвесторів» зберіг динаміку розвитку та доволі швидко набув сталу підтримку різних соціальних груп мешканців міста, ролі яких виконували інші учасники майстер-класу.

«Цей майстер клас, як і весь курс, розрахований на тих, хто шукає нові рішення. А моделювання та ділові ігри доводять, що знайти рішення і ресурси навіть у кризовій ситуації – завжди можливо: якщо ми не бачимо якусь річ за своєю спиною, це не значить, що її там немає. Варто лишень зробити кільки свідомих рухів», — ділиться враженнями Олена Городецька.

Протягом 3 годин інтенсивної роботи завдання були вирішені та всі три запропонованих проєкти не тільки отримали підтримку стейкхолдерів, а й вийшли на режим сталого розвитку.

«Методики моделювання, зокрема та, за якою ми працювали сьогодні, дає можливість безпечного експерименту: вийти за рамки звичних моделей та перевірити на міцність й актуальність нові ідеї та рішення. Дуже приємно, що сьогодні виграли всі три інноваційні ідеї. Це свідчить про готовність колег створювати нові проєкти та їх високий творчий потенціал. А їх наполегливість та активність у презентації своїх проєктів дозволяє сподіватися, що скоро ми побачимо нові проєкти не тільки у модельному просторі, а й у реальному житті», – сказав Андрій Кашпур, PhD, співмодератор майстер класу.

«Розповісти свою історію і почути історію інших – це, певно, найголовніша навичка сьогодні. У динамічному світі ефективними є стратегії, які мають динаміку та враховують багатовимірність сучасних комунікацій. Власне за цим принципом побудовано методику моделювання. І саме це дає можливість набути унікальних навичок учасникам», – коментує Дмитро (Мітя) Хопта, автор десятків медіа та PR-стратегій.

Майстер-клас став другим із серії тренінгів для медіа Дніпропетровщини. Навчання проходять за замовленням Дніпропетровської облдержадміністрації.