На Дніпропетровщині електропостачальник має бути зручним для клієнта

«Дніпровські енергетичні послуги» підвищують якість обслуговування клієнтів. Що змінилося для жителів Дніпропетровщини з 1 січня та про плани постачальника на найближче майбутнє розповів директор компанії Юрій Федько.

— Юрію Богдановичу, з початку року жителі Дніпра та області сплачують за електроенергію «Дніпровським енергетичним послугам». Про які зміни повинні знати споживачі?

— По-перше, функції, які раніше виконувало Дніпрообленерго, тепер розподілені між двома компаніями: оператором системи розподілу та постачальником. Перший відповідає за технічний стан мереж, проводить ремонти, здійснює підключення та відключення споживачів, установлює лічильники. А усіма питаннями, що стосуються розрахунків, нарахувань та оплат, займається постачальник «Дніпровські енергетичні послуги». Тому в залежності від суті питання споживачі мають звертатися або до оператора системи розподілу, або до постачальника.

По-друге, оскільки платежі від населення тепер приймає наша компанія, з 1 січня 2019 року змінилися реквізити для сплати рахунків.

І, по-третє, зареєстровані в електронному Особистому кабінеті споживачі тепер повинні користуватися ним на сайті «Дніпровських енергетичних послуг»: dnep.com.ua.

Власне, для жителів більше нічого не змінилося. У тому числі й тариф на електроенергію, що, як і раніше, встановлюється державою.

— Що робити споживачам, які сплатили рахунки за старими реквізитами?

— У січні — лютому жителі області сплатили за старими реквізитами майже 145 млн грн. Від попереднього постачальника ми отримали понад 100 млн грн, ці кошти вже рознесені по особових рахунках клієнтів. Решта суми буде перерахована у квітні. Для комфорту наших клієнтів процес відбувається автоматично, тому жодних додаткових дій та звернень їм робити не треба.

Для уникнення плутанини в майбутньому, ми рекомендуємо користуватися Особистим кабінетом на нашому сайті. Це гарантія того, що кошти будуть сплачені за правильними реквізитами та одразу зараховані на особовий рахунок клієнта.

— Інколи трапляються випадки, коли споживач не згоден із нарахуваннями у платіжці. З чим це пов’язано та куди звертатися за консультацією?

— Найчастіше це пов’язано з тим, що клієнт несвоєчасно або взагалі не повідомляє наявні показники лічильника. У такому разі розрахунок здійснюється за середньодобовим споживанням на основі двох фактичних показників, переданих раніше. Тому ми закликаємо наших клієнтів фіксувати показники приладів обліку 1 числа кожного місяця та повідомляти до 5 числа.

Зробити це, а також у разі необхідності отримати додаткову консультацію, можна через Особистий кабінет на сайті: dnep.com.ua, нашу сторінку в Facebook (energoposlugydnipro) або зателефонувавши до контакт-центру: (056) 770 -11-55, (050) 770-11-55, (067) 770-11-55. Це стосується клієнтів, які під’єднані до мереж «ДТЕК Дніпровські електромережі».

Проте в нашій області є споживачі, які підключені до мереж «Центральної енергетичної компанії» або «Укрзалізниці». Вони мають повідомляти показники лічильника безпосередньо цим операторам системи розподілу. Після цього компанії щомісяця надають отримані дані нам для формування рахунків.

— Як клієнту найкраще сплачувати рахунки? 

— Способи оплати ті ж, що й були раніше: через відділення банку, Укрпошти, інтернет-банкінг, платіжні онлайн-сервіси.

Та найзручніше це робити через Особистий кабінет. Зараз майже 600 тис. користувачів Дніпропетровщини оцінили переваги онлайн-сервісу. Це і швидке зарахування коштів та передача показників лічильника, і сплата рахунків без комісії, і можливість відстежувати історію нарахувань та платежів.

Клієнти, котрі не користуються Інтернетом, зокрема люди поважного віку, можуть звернутися за допомогою до своїх дітей та онуків. Адже в Особистому кабінеті є можливість підключення одразу декількох особових рахунків.

— Що головне для компанії в обслуговуванні клієнтів?

— Сучасний постачальник електроенергії має бути зручним та доступним для клієнта. Тому пріоритет для нас — це максимально спрощений процес спілкування зі споживачем, який може звернутися до нас дистанційно та швидко вирішити своє питання.

Ми вже задіяли найбільш популярні канали зв’язку — сайт, Особистий кабінет, Facebook, Viber, телефонну «гарячу лінію», та працюємо над упровадженням нових. Наприклад, зараз у розробці окремий мобільний додаток.

Коли в разі необхідності клієнт звертається до наших центрів обслуговування, він має отримати не тільки якісний сервіс, але й відчути комфортні умови. Тому у поточному році ми плануємо відремонтувати приміщення центрів обслуговування, які цього потребують.

І ще один окремий напрям — це реалізація продуктів та сервісів з енергоефективності. Звернувшись до наших спеціалістів, клієнт може отримати безкоштовну консультацію, як заощаджувати під час сплати
рахунків за електроенергію та придбати набір Розумний WATT.