У 2020 році клієнти YASNO вирішили дистанційно понад 5 млн питань

Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO постійно вдосконалює та впроваджує нові дистанційні сервіси для зручності клієнтів. За минулий рік контакт-центр YASNO опрацював більше 5 млн телефонних дзвінків та 200 тисяч електронних звернень споживачів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. З них 858 тисяч оброблених запитів за телефоном надійшли від мешканців Дніпропетровщини.

Дистанційно клієнти YASNO можуть передавати показання, сплачувати за світло, уточнювати інформацію про нарахування, дізнаватися про можливості для заощадження коштів з енергоефективними продуктами. Контакт-центр у Дніпропетровській області приймає дзвінки за телефонами (056/050/067) 770 11 55 без вихідних з 8:00 до 20:00. Минулого року близько 80 тисяч жителів регіону вирішили питання з електропостачання, надіславши особисті повідомлення на сторінці у Facebook та електронною поштою, а ще 36 тис. зробили це через Особистий кабінет.

За допомогою Viber-бота YASNO-online більше 200 тисяч підписників у трьох регіонах зручно та швидко передавали показання електролічильників та сплачували за спожиту електроенергію без комісії зі смартфона.

«В сучасному світі стало нормою отримувати відповіді на свої питання чи сплачувати за комунальні послуги, навіть не виходячи з дому. YASNO слідкує за новими технологіями і враховує потреби клієнтів. Тому ми постійно оновлюємо існуючі та впроваджуємо нові зручні сервіси. З їхньою допомогою можна швидко дізнатись про платежі, отримати інформацію про способи економії, передати показання і розрахуватись за електроенергію не тільки за себе, а й за своїх батьків, які не користуються інтернетом. Таким чином наші клієнти додатково дбають про своїх рідних, захищаючи їх від небажаного відвідування громадських місць під час карантину», – розповів директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.