У Дніпрі представники поважного віку спробували себе у цікавих професіях

Упродовж тижня, від 2 до 8 березня, у Дніпрі тривала цікава та важлива акція – «Тиждень дорослого стажера». Представники поважного віку від 55 до 85 років спробували себе у різних професіях: флорист, журналіст, піар-менеджер, баріста, продавець-консультант тощо. Два роки поспіль даний захід відбувався у Києві. Цьогоріч приєдналися й Дніпро та Бердянськ. П’ятнадцять компаній нашого міста долучилися до проєкту як роботодавці. Серед них: «Mercedes-Benz», «Luxoptica», «Prostor», «9 телеканал», «Логос», «Velta» та інші.

ВІДДІЛ ПІАРУ

Журналіст «Вістей» завітала до компанії «Velta», що з 2011 року веде видобуток та переробку титанової сировини у Кіровоградській області на Бирзулівському родовищі. Також компанія має ліцензію на промислову розробку Лікарівського родовища-аналога. З 2012 до 2019 року «Velta» видобула 1 000 000 тонн ільменіту. Загальна кількість створених робочих місць – понад 500. «Velta» є засновником дослідного центру Velta RD Titan, де науковці працюють над створенням нових методів переробки титанової сировини. Саме у цій компанії наймолодший стажер Олег Ішин спробував себе як робітник піар-служби. Олегу – 55 років. Нині він – фрілансер.

професії Дніпро

«Побачивши анонс проєкту, я заповнив анкету й мене обрали для участі. Коли вперше прийшов до компанії «Velta», отримав домашнє завдання, аби краще познайомитися з особливіс­тю їхньої роботи, дізнатися про партнерів тощо. Було дуже приємно, що працівники компанії заздалегідь підготували та облаштували моє робоче місце. Першого дня стажування я запропонував свої ідеї, разом із колективом піар-відділу ми їх обговорювали та шукали найкращі. Також я написав тексти на сторінку компанії у соціальній мережі. Мені надавався чіткий план робочого дня: що я маю прочитати, переглянути та зробити. Після цього для мене були заплановані спеціальні завдання, аби перевірити, чи опанував я певну тему», – коментує Олег Ішин.

Цікаво те, що комунікаційна сфера для стажера знайома. У Дніпрі чоловік проводить фінансову гру «Грошовий потік», навчаючи правильно розпоряджатися своїм бюджетом. «Дану гру я розвинув як комунікаційну: коли незнайомі люди сідають за ігровий стіл та спілкуються один з одним. Також подібний формат дуже корисний для корпорацій, адже гра об’єднує колектив. Тому для мене робота у піар-службі – це новий рівень комунікації. У цьому я бачу перспективу, тому до стажування ставлюся відповідально», – ділиться Олег Ішин.

ГОЛОВНІ ЦІННОСТІ

«Нам пощастило зі стажером, адже Олег має цікавий досвід та доволі креативний погляд. Компанія «Velta», крім своєї безпосередньої діяльності, проводить масштабні соціальні проєкти. З нашим стажером ми сфокусуємося на двох суспільних заходах: День міста гірників та Науковий пікнік для школярів. Цінності нашої компанії – це сім’я, розвиток, здоров’я. Коли ми створюємо такі активності, прагнемо, аби вони відповідали стандартам нашої компанії. Нам дуже цікаво слухати ідеї нашого стажера, враховувати його поради. Також упродовж тижня Олег познайомився з роботою сайта нашої компанії, комунікацією зі ЗМІ, створенням гарних та якісних презентацій для керівництва тощо», – розповіла спеціаліст піар-відділу компанії «Velta» Елліна.

ЗРУЙНУВАТИ СТЕРЕОТИП

Головна мета проєкту «Тиждень дорослого стажера» – привернути увагу людства до проблеми працевлаштування літніх людей, продемонструвати їхній досвід та якісну роботу. «Ми прагнемо «зруйнувати» стереотип про некомпетентність та непрофесіоналізм представників старшого віку. Даний проєкт засвідчить, як дорослі стажери можуть справлятися з будь-якими завданнями та опановувати цікаві професії. Крім того, є можливість подальшого працевлаштування наших стажерів. Ми бачимо, що дорослим людям це цікаво, адже нам було надіслано багато анкет учасників. Якщо все складеться доб­ре, проєкт у Дніпрі буде продовжено»,- коментує волонтер проєкту Галина Щербак.

Маргарита Сопільняк, фото автора